Glossier запустили бренд декоративной косметики Glossier Play

Glossier запустили бренд декоративной косметики Glossier Play

У бьютиголиков сегодня праздник — новая марка создательницы Glossier Эмили Вайс наконец-то поступила в продажу. Бренд назвали Glossier Play, как говорит основательница: «Glossier — это на каждый день, а Glossier Play — для вечеринок». Поэтому у первой марки, которую мы все с вами хорошо знаем, фокус сделан на уход, а у второй — на декоративную косметику. Пока в ассортименте Play всего четыре средства — карандаши в 14 оттенках, гелевые пигменты в четырех цветах, лак для губ в шести вариантах и еще четыре хайлайтера с аппликатором.


View this post on Instagram

Positive reinforcement ?

A post shared by Emily Weiss (@emilywweiss) on

View this post on Instagram

"At our core, Glossier Inc. is about celebrating freedom of choice when it comes to how we all look, act, and feel. Each and every one of you is your own expert, with the ability to tell a story about what beauty means to you. Today I’m thrilled to introduce @GlossierPlay, a new approach to makeup that’s inspired by sound, motion, and fun. Glossier Play’s first four products are tools for expression: Colorslide technogel eye pencil, Vinylic Lip high shine lacquer, Glitter Gel?e multigrade paillettes, and Niteshine highlighter concentrate. Each one creates endless possibilities to get ready, let loose, and most of all, play. There will be more—more colors, more textures, more ways to dial up your look. The one thing that won’t change is Glossier’s simple and intuitive approach to design that’s consistent across everything that we do. With this new brand, we’re inviting you to continue to choose your own beauty adventure...only now with even more places to go. The world is your Playground! Thank you for joining us."—@emilywweiss, founder + CEO

A post shared by Glossier (@glossier) on


В интервью американскому Allure Эмили рассказала, что при создании средств для глаз их команда вдохновлялась карандашами Crayola — в общем, они на них и визуально очень похожи. Еще Эмили думала об удобстве — все средства были придуманы так, чтобы их можно было нанести без дополнительных кистей. Стоимость останется примерно такой же, как и в основном бренде Glossier — новинки стоят от 14 до 20 долларов за продукт.





Источник: vogue.ru
Опрос
Оставляете ли вы чаевые в салоне красоты?